Vaihdot & palautukset

Vaihdot ja palautukset

 

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Palautusaika lasketaan tilauksen noutamisesta matkahuollon tai postin asiamiespisteestä.
Palautusilmoitus on tehtävä 14vrk:n sisällä tilauksen noutamisesta.
Tuotepalautus on tehtävä 14 vrk:n sisällä palautusilmoituksen tekemisestä.
Jos palautat tuotteen, jonka mukana on tullut kaupanpäällinen on myös kaupanpäällinen palautettava.

Palautettava tuote tulee olla käyttämätön, täysin virheetön ja alkuperäispakkauksessaan.
Mikäli palautettavia tuotteita on useampia, tulee ne ensisijaisesti palauttaa yhtenä pakettina / kollina.

Huomioithan että palautat kaikki saman tilauksen tuotteet samassa toimituksessa. 

Elintarvikkeilla, pesuaineilla, määrämittaan leikatuilla nauhoilla, kankailla ja vahakankailla sekä
kristallivalaisimilla ja tilaustuotteilla (tapetit, huonekalut ym.) ei ole palautusoikeutta!

Mielellämme annamme tarkempia tietoja ja lisäkuvia sähköpostitse tai WHATSAPP puhelimen kautta,
välttääksemme palautukset. 

Huomioithan että matkahuolto ja posti säilyttää tilauksesi toimipisteessä rajallisen ajan.
Matkahuollon ja postin kautta noutamatta jätetyistä tilauksista peritään käsittelykuluja 19,90€.

 

 

ASIAKASPALAUTUKSET

Asiakaspalautuksista veloitetaan palautusmaksu 4,90€.  Suurien huonekalujen palautuskustannukset määräytyvät painon mukaan. Asiakaspalautukset tulee tehdä aina postin kautta.
Asiakaspalautusmaksu tulee maksaa tilillemme ANNIVAL INTERIOR Oy Danske Bank FI62 8216 3710 0027 72 (IBAN)
Palauttaessasi tuotteita tilaa esitäytetty palautuslomake alla olevan linkin kautta, johon tarvitset oman tilausnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi.
Palautuslomakkeen täytettyäsi saat sähköpostiisi asiakaspalautusohjeet.
Nämä ohjeet vain suomen sisäisille asiakaspalautuksille.

Palautuslomakkeeseen pääset tästä linkistä

 

 

TUOTEVAIHDOT

Tuotevaihdon teemme vaatteisiin joissa halutaan vaihtaa kokoa. Tällöin veloitamme toimituskulut uuden toimituksen lähettämisestä, jolloin palautuskustannukset ovat ilmaiset.

Toimituskulut Postin kautta 6,90€ - Matkahuollon kautta 8,90€. Tuotevaihdoissa ota yhteys info@annival.fi

 

 

ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLINEN TUOTE

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse info@annival.fi
Mikäli tuote on vaurioitunut matkahuollon- tai postin kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio myös tuotteen noutopisteeseen.

 

 

EU-DIREKTIIVIN VAATIMUKSESTA

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla,
kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

 

Klarna Checkout
kauppiaan tiedot